Kabyssen er samlingsstedet før og efter kamp og træning .......

Kabyssen kører pt. på ”lavt blus”, da foreningen pt. desværre ikke har frivillige til at drive den. Dvs. der er ikke faste åbningstider eller fx noget standard sortiment der kan købes. Det er muligt for vores enkelte afdelinger selv at holde kabyssen åben efter valg. Ønsker en afdeling at holde Kabyssen åbent, så indebærer det at man fx står for indkøb af varer, bemanding, rengøring og økonomi.

Det er ikke Skibet IF’s ønske at drive Kabyssen således, og brænder du for at drive den, eller kender du en som gør, så vil Skibet IF meget gerne i kontakt i håbet om, at vi kan få en Kabys tilbage der er mere i drift end i dag.

Der er mulighed for at købe slik og drikkevarer i automat i hallen. Der kan ikke bruges kontanter for at undgå indbrud, men man skal betale via app ”mePay”. App’en er billigere end fx MobilePay og valg af app er også pga. bestemte funktioner.

Ledere i skibet IF kan kontakte bestyrelses-medlemmerne Hans Schmidt og Jesper Andreasen hvis man ønsker at låne kabyssen til formål inden for Skibet IF.